"Snacket"

Nu har jag rest från söta Oslo och mina kollektivbrudar, till Hälsingerötterna över helgen.
Grundplanen har varit att snacka business med Anna på salong 36 i Färila.
¨
Anna har blivit rejält rund om magen nu och det syns att det börjar närma sej för henne!
Så det är dags att spika datum nu och dags att börja göra slag i saken!
Tiden tickar ju på och nu inser man första att detta verkligen skall bli av!
'
Imorgon ska jag alltså bege mej til skatteverket och arbetsförmedling och få massa sånt där papperstjaffs gjort!
Nu ska här registreras företag!
Ska dessutom passa på att "bli svensk igen!" har ju varit utvandrad till Oslo nu sen 28:e November!
¨
'
Jag har en BRA känsla i magen och tror att detta kommer bli superkul! Mitt eget företag och jag bestämmer helt själv *Mohaha HOST*
SÅ gott folk! från och med den 7:e november kan man boka tid hos med på salong 36 i Färila.
Telefonnummer: 0651-21136
(PSST! man kan ringa redan nu och boka hos mej tills dess! =)
¨
http://salong36.se/ är adressen till annas sida, för den som är intresserad.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0