Känner mej redo nu...

Först nu kan jag våga publisera bilderna efter årets karneval i Färila.
Den ägde rum i Juli nångång (förträngt närmare information)
Och jag tror inte jag var ensam om att vara pigg på vindunken, då jag efter 100 meter efter karnevalens start- inte bara tappar benen utan minnet dessutom. *harkel* NÅJA, detta är
Först nu kan jag våga publisera bilderna efter årets karneval i Färila.
Den ägde rum i Juli nångång (förträngt närmare information)
Och jag tror inte jag var ensam om att vara pigg på vindunken, då jag efter 100 meter efter karnevalens start- inte bara tappar benen utan minnet dessutom. *harkel* NÅJA, håll i hatten!
¨
Årets snyggaste samling människor!
'

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0