******

Så det var ett tag sedan jag uppdaterade här.
Tänkte bara berätta lite om företaget jag jobbar åt för tillfället.
Adam og Eva, en av Norges största frisörkedjor (psst! de ska tydligen ha enormt bra rykte om sej =)
Kanske därför som vi får förtroendeuppdrag som att styla hår och ibland smink till olika visningar, såsom vid Oslo fashion week, VM grand openingsvisning, band/uppträdanden och det mesta! Jag har nog inte ens koll på allt.
En klippning går på från 720-900 norksa kronor. Fast ska man ha hårkur med masage (kan jag rekomendera =) så kostar det 300-400 extra =P
SNACKA om att det är annan standard än i sverige då!
på facebook finner du oss på: http://www.facebook.com/pages/Adam-Og-Eva-Sandvika/186300698075039

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0